Friday 27 January 2012

Episod #15 Siri "Biarkan Aku Menyayangimu, Bro"

    Kelihatan sinar mentari di celah-celah langsir menutupi tingkap bilik. Pancaran matahari itu menyilau kelopak mata Haris yang masih tertutup. Dia membuka mata dan menggosok-gosoknya. Kilauan cahaya itu menyebabkan wajahnya berpaling. Berhadapan dengan wajah Asyraff. Asyraff berbaring di sebelahnya. Masih lena. Kedengaran dengkuran perlahan keluar dari pernafasan kekasihnya itu. Dia tersenyum mendengar dengkuran itu. Seakan-akan manja dan 'cute' bagi Haris. Dia cuba bergerak namun lengan Asyraff yang berotot itu berada di atas dadanya seakan-akan memerangkap dirinya untuk bangun. Dia amat menyayangi Asyraff.


"Alamak!Adakah semalam kami..."


 Haris bertanya pada dirinya. Oh! barulah dia teringat, semalaman hujan tidak berhenti. Dia bermalam di bilik Asyraff rupa-rupanya. Fikirannya mula mengimbas detik-detik cinta mereka semalam. Ciuman. Pelukan. Keadaan badan separa tidak berpakaian. Ah! sudahkah dia ..dia di'miliki' oleh Asyraff? Terasa pelik sekali sebab Haris tidak mengingati apa lagi yang telah berlaku semalam. Dia tahu dia berbaring bersama Asyraff dan dia masih ingat dengan jelas dan terang di minda akan segala ciuman dan cumbuan cinta mereka. Tetapi, selain itu, jika ada yang berlaku lebih lagi, dia tidak pula dapat mengimbasnya. Dilihatnya dia masih mengenakan seluar dalam jenis bikini brief di sebalik selimut yang dipakai bersama dengan Asyraff. Sempat juga dia melihat yang Asyraff juga masih memakai boxernya dalam tidur. Mereka tidak berbogel sepertimana sangkaan Haris Zalman pada mulanya.


   Asyraff dengan tiba-tiba menggerakkan tubuh sasanya dan membuka matanya ke arah Haris Zalman. Dia melihat wajah kekasihnya itu dan berkata.


"Good morning my love..camner semalam?..best tak?"
    "Morning bang..emm best..ermm." Haris menjawab agak tersipu malu.
"Apa ni?Malu-malu kucing lagi ke? Janganlah macam tu dengan abang."
    "Eh tak ar..emm..semalam memang syok gak..dapat cium abang..erm.."
"Yup..boyfriend mana yang tak suka dapat bercumbu dengan buah hati..lagi-lagi terus tidur sama."
   "Em..semalam...ki-kita...kita..emm..er." Haris melihat wajah Asyraff dan cuba untuk bertanya.
"Oh..ni mesti nak tanya adakah kita...kita...make love?"
   "Y-Yes...we did?..Or.."
"Haha...sayang...abang tahu..kamu tak bersedia...jadi abang kiss kamu saja..my love..not more than that."
   "Oh..so..kita tak..tu lah..emm..we..were sleeping..half naked?"
"Ya...abang suruh tanggalkan seluar jeans sayang..tapi abang tahu sayang belum bersedia lagi, so..abang biar kamu terlena selepas ..selepas...our..long kiss baby.."


   Pada ucapan itu, Asyraff meletakkan semula cumbuan pada bibir Haris. Haris menyentuh wajah Asyraff dan cumbuan itu bertambah dalam.


   Haris amat menyukai cumbuan itu dan Asyraff melarikan bibirnya dari mulut kekasihnya ke arah dahi, pipi dan leher Haris Zalman. Haris menarik nafas yang panjang tanda tidak tahan menahan keinginan lelakinya di pagi itu. Terasa kelelakiannya...makin terangsang.


"Sayang...my love..." Asyraff cuba menanda satu lovebite pada bahagian bawah telinga Haris. Kedengaran nafasnya yang semakin kencang dan bernafsu di situ. Dia menjalarkan tapak tangannya ke arah kelelakian Haris Zalman yang kian terangsang disebalik seluar dalam yang dipakai di bawah selimut yang dikongsi bersama. Terasa kelelakian Asyraff juga mengikut rentak keinginan lelakinya di waktu pagi tersebut. Ingin dilayan. Ingin dibelai. Ingin di keluarkan..


   "Abang...dah lah..emm...sayang tak tahan nanti...abang.."
"Oh...I love your husky voice...sayang...buatkan abang naik aje.."
    "Hehe..abang..I love you..I suke apa yang abang buat kat sayang.."
"Sure you do, love..ni kan boyfriend awak..I can do..whatever I want with you.."


   Pada saat itu, Haris terasa jari-jemari Asyraff mula memasuki seluar dalam yang dipakainya. Haris menutup matanya dan cuba bertenang. Asyraff memang pandai berkata-kata dan membelai naluri lelakinya dengan aksi dan tindakan pantas lengannya. Kini, tapak tangan Asyraff telah memasuki ke dalam seluar dalam jenis bikini brief yang dipakai Haris. Kelelakian Haris Zalman digenggam perlahan. Terasa keras.


"Ahh...sedapnya.."
   "Urggh..bang..please...Haris..tak tahan nanti..please.." Haris cuba merayu disebalik suara pagi yang garau.


    Asyraff tidak mengendahkan rayuan manja itu. Baginya, dia suka apabila Haris cuba mengelak dan disitulah dia akan terus bertindak. Genggamannya pada kelelakian milik Haris Zalman dilonggarkan dan dia mengusap-usap dengan genggaman erat dan longgar yang berselang-seli. Haris mencengkam tubuh sasa Asyraff dalam aksi memeluk belakang badan Asyraff dengan tanda tidak dapat menahan aksi genggaman sensual Asyraff pada kemaluan Haris.
Kedengaran nafasnya kencang pada leher Asyraff.


"Shh...relax bro...emm..sedap sayang?..yeah...I know...you like it..yeah baby..sedapkan bro.,"Asyraff cuba menggoda dengan kata-kata manja yang keluar dari nada suaranya yang serak-serak garau.


   "Urggh..ah...abang..ahh..ah.." Haris menutup matanya tanda suka yang bercampur kesedapan. Dia merelakan aksi usapan yang diperlakukan keatasnya. Terasa kelelakian Asyraff sangat terangsang disebalik boxer yang dipakai. Terasa hujung kelelakiannya sudah mulai basah. Asyraff menggesel-geselkan kekerasan kelelakiannya pada peha Haris. Asyraff menutup matanya tanda keenakan akan aksi yang dibuatnya itu. Keluhan suaranya pada aksi geselan dan juga genggaman pada kemaluan Haris amat menggoda jiwa dan sanubari lelaki Haris Zalman. Dia berpaut pada belakang badan Asyraff. Ritma badan mereka bersatu. Semakin laju. Semakin kencang. Semakin terdesak. Nafas mereka semakin tidak terkawal. Mereka dibuai fantasi dalam realiti di pagi hari. Degupan kian bertambah dengan setiap geselan dan usapan. Badan mereka beritma keseronokan sehinggalah..


"Abanggg...ah.ah..nak.nakk..arggghhhssss"
   "Sayang..abang..pun..ah...ahhhh....Ohhh!!"


Nafas kencang yang diselitkan dengan penelanan air liur kedengaran pada deria masing-masing. Kepuasan dirasakan. Asyraff berkata setelah seketika menenangkan nafasnya.


"Semalam...kita tidak ..make love..Haris...abang tahu kamu belum ready"
   "Tak pe bang..Haris nak ia berlaku dengan  lebih romantik lagi.."
"I know sayang...for now..abang can still wait..I love you and it should be mutual..kena ada persefahaman sebelum melakukannya.."
   "Faham bang..Haris respect tu.. Haris kena mengenali abang lagi sebelum.."
"Sebelum abang menakluki...your love in that area kan sayang..? Area tu..abang punya..nobody else can touch it..remember that."


Satu lagi cumbuan berlaku.


   Mereka bangkit dari katil dan berdiri berhadapan satu sama lain. Asyraff memeluk kekasihnya. Haris melekatkan tubuhnya dengan sangat erat pada tubuh sasa milik kekasihnya itu. Terasa kelelakiannya masih terangsang hebat ekoran aksi onani yang dilakukan terhadapnya. Kelelakian Asyraff melekat disebalik fabrik boxer yang kini telah basah hasil geselan keinginannya sebentar tadi. Rembesan air nikmat itu melekat pada seluar dalam Haris. Dia terasa sedap. Terasa sudah mula dimiliki dengan mutlak walaupun sempadan cinta itu masih belum ditakluki lagi. 


   Sejurus selepas itu, Asyraff dan Haris membersihkan diri di dalam bilik mandi. Kelihatan mereka adalah yang paling awal bangun untuk ke shower room di aras kolej tersebut. Mereka masuk ke bilik mandi yang saling bersebelahan. Sempat lagi Asyraff mencium pipi Haris sebelum melangkah masuk ke ruang mandinya setelah memastikan keadaan di sekeliling clear dari pelajar lain.


   Masing-masing tersenyum dengan adegan di bilik sebentar tadi, memang sudah lumrah bagi lelaki untuk melayan keinginan di pagi hari lagi-lagi tatkala kekasih bukan sahaja ada di hati malah dalam realiti.









5 comments:

  1. Lama nyer menghilang...
    Muncul je citer terus jd erotik..
    Nak lagi..

    ReplyDelete
  2. nice comeback abg... hehe keep it up

    ReplyDelete
  3. bro, nape lame sgt x update cerita ni? dah x sabar dah nak baca sambungan dia?? do have any problem updating ur blog??? just curious..

    ReplyDelete